آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

در این بلاگ موضوعات مختلف برنامه نویسی وب ارائه می شود.

آموزش طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی

در این بلاگ موضوعات مختلف برنامه نویسی وب ارائه می شود.

کسب و کار اینترنتی , برنامه نویسی وب, آموزش طراحی سایت

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت

برهان عبدی | پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ق.ظ

المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت

آزار دهندهآیا تا به حال به این فکر کرده اید که طراحی وب سایت شما ممکن است آزار دهنده باشد؟ وقتی صحبت ازطراحی وب سایت به میان می آید، دانستن این موضوع که بینندگان وب سایت شما از چه چیزی بیشتر از همه بدشان می آید، ضروری ترین چیزهایی است که شما نیاز به دانستن آن دارید. 

این مقاله به شما خواهد گقت چه المانهایی را می بایست از وب سایت تان حذف نمایید. چنانچه سایتی را می شناسید که طرحی آزار دهنده دارد، می توانید این مقاله را برای مدیر آن سایت بفرستید.

  • برهان عبدی

آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت

برهان عبدی | پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۱۱ ب.ظ
آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت

"> SEO و بهینه سازی سایت عملیاتی است که نونگار می تواند برای بهبود دید یک وب سایت یا فقط یک صفحه ی وب در صفحه نتایج موتور های جستجو  انجام دهد، که می‌تواند طبیعی و یا حتی الگوریتمی باشد. این روش از مفید ترین روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به طورکلی در طراحی سایت ،وب سایت هایی که دارای بیشترین تکرار در صفحه ی نتایج موتور های جستجو  باشند، بازدیدکننده ی بیشتری به دست می‌آورند. که ما از طریق بهینه سازی شما را به این هدف می رسانیم. برای وب مسترهای فارسی زبان یکی از عوامل مهم به دست آوردن کاربران جدید از موتور های جستجو  و به خصوص گوگل می باشد چون بیشتر استفاده کاربران ایرانی از گوگل می باشد.
  • برهان عبدی

ویلاگ چیست؟

برهان عبدی | چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

ویلاگ چیست؟ | طراحی سایت | طراحی سایت حرفه ای 

اینترنت امکانات و ابزارهای متعددی ومتنوعی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در طراحی سایت و طراحی وب سایت در اختیارمخاطبان قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت در طراحی سایت طراحی وب سایت ارائه سرویس ها و خدماتی است که شما را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نقطه نظرات آنان در رابطه با یک مطلب ، آگاه شوید . در این راستا هر یک از کاربران می توانند دانش و تجارب خود را در اختیار دیگران قرار داده و خود نیز به عنوان عضوی از یک جامعه شبکه ای مطرح گردند ( اشتراک دانش ) . فرض کنید ابزاری ارزان قیمت برای انتشار مطلب در اختیار هر نویسنده و یا صاحب قلمی باشد که بتواند با استفاده از آن عقاید، اخبار ، دیدگاهها و نقطه نظرات خود را در رابطه با موضوعات مورد علاقه ، بدون محدودیت های مرسوم بیان نماید.آیا شما علاقه مند به استفاده از چنین ابزاری می باشید ؟ آیا تمایل به داشتن یک روزنامه شخصی دارید که در آن بتوانید مطالب خود را در ارتباط با موضوعات مورد علاقه ، بیان نمائید؟ بشریت درطی چند سال گذشته قدم در دنیای جدیدی گذاشته است که بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای آن تحول و دگرگونی اساسی در ارتباط با نحوه نشر اطلاعات است. طراحی سایت نمونه ای در این زمینه بوده که با توجه به ماهیت اینترنت ، ویژگی دو طرفه بودن وب و تنوع خواسته استفاده کنندگان، در کانون توجه علاقه مندان قرار گرفته و ما امروزه شاهد رشد و گسترش چشمگیر آن می باشیم . واژه ی " طراحی سایت " ، از جمله واژه های جدیدی است که قدم در عرصه ادبیات جهانی اینترنت گذاشته است . 

  • برهان عبدی